dimecres, 27 de gener del 2016

Equip "Omplim les maletes" (Part 2)

Continuació de: Equip "Omplim les maletes" (Part 1)

I aquesta setmana us presentem a l'Ingrid Batet component també de l'equip "Omplim les maletes", que junt amb la Rocío visitaran les escoles de Vilafranca i Puerto Cabezas per realitzar els tallers amb els nens i nenes. 

Us deixem aquí doncs les línies que ens ha escrit l'Ingrid per saber una mica més d'ella:

Quan em vaig assabentar que l'Associació d'amics de Puerto Cabezas buscava dues persones per a realitzar una maleta pedagògica no vaig dubtar en presentar-m'hi. Amb una mica d'incredulitat, és cert però amb moltes ganes de ser seleccionada i formar part d'un projecte que de ben segur m'enriquiria tant a nivell personal com professional. 
 

Fa deu anys vaig iniciar la llicenciatura de Pedagogia, la qual m'ha descobert l'apassionant món educatiu, sobretot amb persones joves. L'experiència en el món del lleure educatiu però ve d'una mica més lluny i sempre amb el col·lectiu infantil. 
 

Actualment, treballo com a dinamitzadora juvenil al Servei de Joventut de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i les ganes de seguir aprenent em van portar a estudiar el Màster d'intervencions educatives en contextos socials. 
 

Se'ns gira feina però seguiré buscant moments per fer allò que més m'agrada: el vòlei, la lectura, els amics i amigues i la família!

Ingrid Batet


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada