diumenge, 31 de gener del 2016

Equip "Omplim les maletes" (Part 3)

Continuació de: Equip "Omplim les maletes" (Part 2)

Albert Pi serà el tercer i últim component de l'equip. Sí, sí, no ens hem equivocat pas! i és que després de conèixer a tots els candidats i veure l'alt nivell general, no volíem deixar escapar a ningú, però només disposàvem de dues places, així que aquest darrer mes hem estat treballant per ampliar el nostre pressupost i ho hem aconseguit, finalment doncs seran 3 les persones becades.

Us deixem la presentació de l'Albert:

Bones, em dic Albert Pi, estic estudiant psicologia i tinc 22 anys. També sóc Integrador Social i tinc passió per a fer entre totes un món millor. La meva vocació en l’àmbit social m’ha fet apropar i entendre les diversitats i les riqueses de les persones. Ara mateix estic fent extraescolars amb nens de 4 i 5 anys, també tinc experiència d’educador en centres educatius especials. Crec que poder treballar amb nens és una tasca social molt important ja que contribuïm en el futur del món i estic encantat de poder-hi participar.


Em considero una persona curiosa, amb ganes d’aprendre i amb la ment oberta; intento mirar la vida de forma positiva sempre que es pot. M’agrada el meu treball i els estudis que realitzo, cosa que és molt important per a mi. 


Poder participar en el projecte "Omplim les maletes" és una gran oportunitat i m’ha il·lusionat molt. D’aquesta experiència espero donar i rebre, sé que aprendré moltes coses i també intentaré aportar el màxim possible. L’intercanvi cultural et dona una visió distinta del món i crec que pot enriquir moltíssim a les dues parts. Treballarem perquè sigui així!

Albert Pi


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada