dimarts, 15 de maig del 2018

Brigadistes Omplim les maletes 2018 (II/III)

Hola soc el Bernat i tinc 25 anys i visc a Vilafranca del Penedès. Soc  estudiant d’oposicions per a professor de secundaria i instant fer interinatges quan hi ha substitucions disponibles. Sempre he estat vinculat al món de l’educació com monitor d’esplai MIV i ara, amb el meu somni d’esdevenir professor.  

Em vaig apuntar a Omplim les Maletes perquè crec que podré aportar el que se i he après al llarg d’aquest anys i serà molt enriquidor per les dues parts. Tinc moltes ganes de veure com s’educa en una realitat diferent a la que he crescut i aportar el meu granet de sorra.

Finalment dir que també ballo en un ball popular de la Festa  Major de Vilafranca i que si hi ha gent disposada i amb ganes d’aprendre muntarem un grup de ball a Bilwi.

Amb molta il·lusió per començar el projecte, que pot ser molt divertit i constructiu per tothom.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada